Verrassend veelzijdig en betrokken

Iedere dag opnieuw zetten we ons in om te voldoen aan de logistieke en facilitaire vraagstukken van onze klanten. Want de wens van de klant, die staat bij ons áltijd centraal. We streven naar samenwerkingen voor op de lange termijn, omdat we geloven dat we onze services nóg verder kunnen aanscherpen en nóg beter werk kunnen leveren als we een klant door en door kennen. En door continu interactie te hebben met klanten kunnen onze specialisten altijd voor de beste oplossingen zorgen. Kortom, GSA streeft er altijd naar de beste partner te zijn van haar opdrachtgever!

20220324-103214-70103792-01

Missie

GSA is de strategische HUB van waaruit we oplossing bieden voor innovatieve vraagstukken. De klant staat bij ons altijd centraal. Dankzij de continue interactie met onze opdrachtgevers, krijgen we het beste inzicht in hun processen en daaraan gerelateerde vraagstukken. Hiermee creëren we toegevoegde waarde in de uitvoering van onze werkzaamheden en realiseren we de beste en gewenste projectoplossing. We maken er daarom ons doel van áltijd de allerbeste partner te zijn voor al onze partners.

 

“We reageren altijd meteen, ongeacht of het ’s nachts of in het weekend is. Dat is ook wat de opdrachtgever wil.”

Cor van Schaik

 

Visie

Duurzaamheid is ons motto en hierin staat de mens centraal. Dit houdt in dat we iedere klant de beste kwaliteit en service willen bieden. We realiseren dit door onze dienstverlening voortdurend te optimaliseren met innovatieve producten en diensten. Duurzaamheid vormt de komende jaren de leidraad bij alles wat we als GSA doen.

Kernwaarden

Al 40 jaar lang vormen onze kernwaarden de drijfveer van alles wat we doen. Zodra je ze onder elkaar zet, krijg je een totaalopsomming van waar GSA voor staat. En die kernwaarden nemen we met ons mee, dag in, dag uit.

Verrassend

We streven er naar om iedere opdracht boven verwachting af te ronden. We zijn pas tevreden als de opdrachtgever perplex staat!

Veelzijdig

Wij leveren totaaloplossingen. En dat betekent dat er geen facilitair, technisch of logistiek aspect is dat we niet beet kunnen pakken.

Betrokken

GSA, dat doen we samen. Samen met de klant en samen met onze medewerkers. We kijken allemaal naar elkaar om, dat zit ons in het bloed.

20221013-105958-72371128-01

Gedragscode

We streven er altijd naar de best mogelijke werkgever te zijn. En dat doen we door onze gedreven medewerkers en uitzendkrachten op vele manieren bij te staan. Hiermee beperken wij ook het risico op bedrijfsongevallen en langdurig verzuim, wat vervangingsaanvragen minimaliseert. Om het veiligheidsbewustzijn van de medewerkers te vergroten hebben wij een eigen gedragscode ontwikkeld die iedere medewerker vooraf tekent. De gedragscode bestaat uit vier pijlers:

  1. Wij nemen onze verantwoordelijkheid
  2. Wij komen onze afspraken na
  3. Wij hebben respect
  4. We stellen onze opdrachtgever centraal

 

Zo zorgen we er samen voor dat we het beste uit onszelf en onze opdrachten halen.

De visie van toen, die geldt nu nog steeds. Luister hieronder naar het verhaal van Cor van Schaik en ervaar hoe zijn kernwaarden nu nog steeds actueel zijn.